Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Szerző: MTI | info@dehir.hu Közzétéve: 2015.10.28. 09:51 | Frissítve: 2015.10.28. 09:51
Budapest - Az alma után a baromfi termékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. tervei szerint.
A Magyar Turizmus (MT) Zrt. október végétől december közepéig tartó belföldi fogyasztást ösztönző akciót hajt végre - jelentette be Lipcsey György Imre, az MT Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese.
Hozzátette: az év utolsó három hónapjában a kampánnyal a fogyasztók szemléletformálása a céljuk, hogy a tudatos vásárlók egészséges magyar élelmiszereket válasszanak. Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium parlamenti államtitkára kiemelte: idén a tavalyi 900 ezer tonnás rekordtermésnél kevesebb, 500 ezer tonna termett az országban, a kései érésű fajták szürete még tart. Ami megtermett az kiváló minőségű, mondta.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)