Nem panaszkodhat a FIFA: a kihátráló szponzorok helyére új támogatók érkeznek
Szerző: MTI | info@dehir.hu Közzétéve: 2015.01.24. 06:05 | Frissítve: 2015.01.24. 08:19
Zürich - A nemzetközi futballszövetség négymilliárd dollár bevételt könyvelthetett el a tavalyi vébé jóvoltából.
A Castrol, a Continental és a Johnson & Johnson döntött úgy, hogy nem újítja meg a korábbi megállapodást. Ez a három cég tagja volt annak a nyolcnak, amely együttesen 524 millió dollárt fizetett a FIFA-nak a brazíliai világbajnokságra.
Korábban két főtámogató, a Sony és az Emirates jelezte, hogy nem kívánja folytatni az együttműködést.
Három "másodvonalbeli" szponzor nem hosszabbítja meg szerződését a 2018-as világbajnokságra a Nemzetközi Labdarúgó Szövetséggel (FIFA).
A Budweiser és a McDonalds ugyanakkor már hosszabbított a következő, oroszországi világbajnokságig.
A FIFA, amelynek több mint négymilliárd dollár volt a bevétele a tavalyi vb-n, így is stabil lábakon áll, ugyanis szinte biztos, hogy a főszponzoroknál a Samsung és a Qatar Airways új belépő lesz, a Gazprommal pedig már aláírták az egyezséget. A FIFA az új marketingstratégiájának és a korábbinál is előnyösebb televíziós szerződéseknek köszönhetően ötmilliárd dolláros bevétellel számol a 2018-as torna kapcsán.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)