Hogyan növelje vásárlói bizalmát, ha webáruháza van?
Szerző: Fizetett hirdetés | info@dehir.hu Közzétéve: 2021.05.19. 08:25 | Frissítve: 2021.05.19. 08:37
A COVID-19 járvány hatására nagyon sokan fordultak az internetes kereskedelem felé, rendeltek és rendelnek azóta is online. (x)
A forgalommal párhuzamosan azonban a kibertámadások és visszaélések száma is növekedett. Ezért nyugodtan kimondhatjuk, hogy az emberek egy része fél megadni személyes adatait egy ismeretlen webáruházban. A bizalmat ki kell érdemelni, de szerencsére van jó pár olyan eszköz, amivel a növelni lehet, ezekből mutatunk néhányat.
Milyen bizalomépítő eszközök állnak rendelkezésre?
Különösen az induló webshopoknak kell erősen megküzdenie a vásárlók bizalmáért, és szerencsére már kiterjedt eszköztárat tudnak bevetni ennek érdekében. Egy induló vállalkozásnál amúgy is általában magasak a bevezetés reklámköltségei, ezért nagyon érzékenyen reagálhatnak arra, ha magas a kosárelhagyások és félbeszakított vásárlások száma.
Íme 12 olyan eszköz, amellyel a bizalom növelhető:
1. Vélemények és értékelések
Az emberek szeretik megismerni mások véleményét, főleg akkor, ha bizonytalanok egy vásárlást megelőzően. Ilyenkor a jó vélemények átbillenthetik a habozásból az elköteleződésbe. Ezenkívül a törzsvásárlók is hasznosnak találhatnak egy-egy hozzászólást, mivel plusz információkhoz juthatnak ezáltal.
2. SSL tanúsítvány
Az mind a bizalom, mind a keresőoptimalizálás szempontjából lényeges, ma már enélkül életveszélyes webshopot üzemeltetni. A webáruház bérlés az Unas webshopjaiban magába foglalja az SSL tanúsítvány integrálását is.
3. Kapcsolat oldal
Fontos, hogy itt ne postafiókok vagy soha nem használt levelezési cím legyen, hanem tényleg azok a csatornák, amelyeken elérhető az Ön vállalkozása.
4. Bemutatkozó oldal
A vásárlóknak fontos tudni milyen vállalkozás áll a háttérben, milyenek a szakértők, mihez értenek igazán, stb.
5. Bizalmi elemek
Ez leginkább ahhoz hasonlítható, amikor valaki kirakja az okleveleit falra. A weboldalon meg lehet jeleníteni a díjakat, kitüntetéseket, különleges tanúsítványokat.
6. Felhasználói élmény növelése
Ezzel lehet talán a legjobban kiemelkedni a versenytársak közül.
7. Extra garanciák
Vállaljon többet, mint amire a törvény kötelezi.
8. Közösségi média linkek
Ez is növeli a hitelességet és bizalmat.
9. Részletes és jó minőségű termékleírások
Fontos az egyszerűség és a tömörség és a célcsoportnak megfelelő kommunikáció.
10. Nagy felbontású, több oldalról készített termékfotók
A termékfotók sokat lendíthetnek az eladásokon, ha megfelelő a minőségük.
11. Visszaküldési és szállítási feltételek
Az ingyenes szállítás és visszaküldés nagyon népszerű a vásárlók körében, sokan a reklámkampányukban ki is emelik ezt a lehetőséget.
12. Ígéretek betartása
Ha megszerezte a vásárlók bizalmát, meg is kell tartani. Ha ígért valamit, tartsa be!
Összegzés
A fenti tippek közül néhány szinte filléres költséget jelent, és túlnyomó többségük könnyen kivitelezhető.