Percenként 500 fogkrémes tubus gördül le a Neopac gyártósorairól Debrecenben
Szerző: Dehir.hu | info@dehir.hu Közzétéve: 2022.11.24. 08:10 | Frissítve: 2022.11.24. 08:12
A legutóbbi fejlesztése révén megduplázta a fogászati termékek gyártásának kapacitását a Neopac Hungary Kft. A vállalat ügyvezetője egyéves kampányukról és az adventről is beszélt a Debrecen Televíziónak.
Mintegy 350 millió tubus értékesítésével zárhatja az évet a Neopac Hungary Kft. Debrecenben. Oláh Csaba, a vállalat ügyvezetője a Debrecen Televízió Esti Közelkép című műsorában a kampányukról, az idei beruházásokról és a munkaerőpiaci helyzetről beszélt, de szó esett a vállalat adventi szerepvállalásáról is.
Fotó: Kandert Szabolcs
Oláh Csaba elmondta, elsősorban fogászati, gyógyászati és kozmetikai tubusokat gyártanak nagy világmárkák számára, ezekkel a termékekkel pedig akár nap mint nap találkozhatnak a debreceniek is. Az ügyvezető hozzátette, jelenleg kétszázötvenöten dolgoznak náluk, köztük sok diák is, és idén várhatóan 350 millió tubust tudnak majd értékesíteni december végéig.
- Az utóbbi öt évben megháromszoroztuk az árbevételünket, a kapacitásunkat szinte megdupláztuk, és a jövőben is – számításaink szerint – minimum három évre elegendő kapacitásunk van.
Hozzátette, a legutóbbi beruházásuk a fogászati kapacitásukat duplázta meg: csak erről a két automata gyártósorukról percenként 500 tubus gördül le, összesen pedig tíz gyártósora van a debreceni vállalatnak – és mindegyik 12 órás műszakokban, megállás nélkül dolgozik.
Mint mondta, a csarnokot már teljesen megtöltötték, így a következő évek a megerősödésről szólnak majd.
Oláh Csaba a munkaerőpiaci helyzettel kapcsolatban azt mondta, mindig nyitott szemmel járnak, figyelik a gazdasági változásokat. Az ügyvezető szerint a legnagyobb kihívást az jelenti, hogy Magyarországon a Neopac az egyetlen műanyagtubus-gyártó cég, így nem is várhatják el, hogy „már olyan szakképzett emberek jelentkezzenek, akik mindent tudnak”. Épp ezért alakítottak ki olyan oktatási rendszert, melynek révén az új dolgozók a lehető leghamarabb munkába tudnak állni.
Az ügyvezető rámutatott: ebben az üzletágban kiemelt szerepe van az innovációnak, folyamatosan keresik az újfajta megoldásokat, a legfontosabb termékfejlesztési irányvonal pedig mindenképp a fenntarthatóság.
- Szinte az összes fenntarthatósági termékfejlesztés, amit a cégcsoport kitalál, Debrecenben valósul meg. Egyfelől ez üzleti döntés, másfelől az itteni emberek szakértelme és tudása járul ehhez hozzá
– hangsúlyozta.
Hozzátette, az újrahasznosított alapanyag mellett bioalapú tubusokat is gyártanak, például lucfenyődarálékot tartalmazó, 100 százalékban lebomló termékeket is.
A cég egyéves kommunikációs kampánya zárásaként a debreceni adventi programsorozat egyik fő támogatójaként vállalt szerepet.
- Ezzel szeretnénk a dolgozóinknak megköszönni egész éves munkájukat, ugyanakkor Debrecennek és a városlakóknak is a támogatásukat.
A Dósa nádor térre álmodtunk meg egy energiatakarékos LED-karácsonyfát, ami bízom benne, hogy remek hangulatot fog teremteni és élményt nyújt majd az összes debreceni adventre látogatónak
– mondta Oláh Csaba.
Hozzátette, a karácsony kiemelten fontos a vállalat életében, mivel hivatalosan ez az egyetlen olyan időszak az évben, amikor tudatosan leállítják a gyártósorokat, és mindenkinek lehetősége van pihenni, még jobban fókuszálni a családra, a magánéletre.
A teljes beszélgetés az alábbi videóban tekinthető meg: