Átmenetileg zárva
Szerző: Érsek Kitti | ersek.kitti@dtv.hu Közzétéve: 2010.08.04. 16:18 | Frissítve: 2010.08.04. 16:18
Elszámolási vita miatt hetekkel ezelőtt bezárta kapuit az Euronics debreceni műszaki áruháza. Sokan hiába mennek vásárolni a Balmazújvárosi úti üzletbe. A fogyasztóvédők azt tanácsolják: a vásárlók levélben tájékoztassák a céget a panaszokról, arra ugyanis kötelesek reagálni.
Lőrincz Lukács korábban többször vásárolt ebben a debreceni műszaki üzletben. Eddig meg volt elégedve. Ma délelőtt garanciajeggyel érkezett.
- Most tavasszal vásároltunk hűtőgépet, és jöttem volna, hogy a jótállási papírt pecsételjék le, mert azt mondták, egy évig érvényes – mesélte Lőrincz Lukács.
Most nincs senki a boltban, aki a papírokkal foglalkozzon. Hetek óta lóg a tábla az ajtón: átmenetileg technikai okok miatt zárva. Hogy meddig lesz kint a lakat, ma nem tudtuk meg.
A cég jogi képviselője nem nyilatkozott a Debrecen Televíziónak. Közleményben arról tájékoztattak: a debreceni üzletet csak ideiglenesen zárták be, mivel elszámolási vitába keveredtek az ingatlan tulajdonosával. A peren kívüli tárgyalások jelenleg is zajlanak.
A közleményben azt is írják: a vásárlók tájékoztatása folyamatos az esetleges garanciális problémákról. A már kifizetett termékeket a bérbeadó hozzájárulásával kiszállították az üzletből.
A vásárlókat törvény védi. A fogyasztóvédők azt tanácsolják: a megrendelt, kifizetett termékekről érdemes írásos panaszt tenni a forgalmazó székhelyére címezve.
- A forgalmazó ilyenkor 30 napon belül köteles válaszolni ezekre a fogyasztói panaszokra, egyébként ezt a hatóságunk vizsgálja is, hogy megfelelően megtörtént-e a válaszadás a panasszal kapcsolatban – nyilatkozta Barcsa Lajos, az NFH hatósági és jogi osztályvezetője.
A garanciális termékekről is célszerű levélben tájékoztatni a forgalmazót, hogy javítási kötelezettségének tegyen eleget. Mivel az üzlet egy áruházlánc része, a jótállásos termékeket egy másik településen lévő boltba is be lehet vinni.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)