A nehezen kezelhető emberekre külön készültek
Szerző: Vállaji Orsolya | vallaji.orsolya@dtv.hu Közzétéve: 2013.07.18. 19:16 | Frissítve: 2013.07.18. 19:25
Debrecen – 118-an lettek profi kormányablak ügyintézők a megyében. A hallgatók fél éven át jártak a Nemzeti Közszolgálati Egyetem továbbképzésére, ahol például a problémás ügyfelek kezelését is elsajátíthatták. Oklevelüket ma kapták meg a Kormányhivatalban.
Színészek játszottak el csütörtökön ügyfélhelyzeteket, ügyfélszituációkat, és az ügyféltípusokat modellezték a megfelelő szakmai háttérrel, és az ügyintézőnek játékosan kellett, mint egy videójátékban kellett felismerni az ügyféltípusokat és reagálni az ügyfelekre. Nagy Katalin március óta dolgozik az Újvárosházán. A 24 éves nő azt mondja: sokat tanult.
- Ahhoz, hogy a kormányablakban dolgozhassunk, ezt a továbbképzést el kellett végeznünk, nagyon sok hasznos dolgot tanultunk, így például azt is, hogy foglalkozzunk a nehezen kezelhető ügyfelekkel – mondta a nő.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem féléves továbbképzésén arra is felkészítették az ügyintézőket, hogy kell bánni a nehéz ügyfelekkel. Profi színészekkel gyakoroltak konkrét helyzeteket a hallgatók.
- Nemcsak azt próbálhatták ki az ügyintézők, hogy az ügyfelekkel, hogyan kell jól bánni, hanem azt is, ha rosszul bánnak az ügyféllel, milyen következményekre számíthatnak. Ezzel éles helyzetben nem nagyon lehet kísérletezni – hallhattuk Koltányi Gergely, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem szakmai vezetőjét.
Ma a kormányhivatalban egymás után vették át az okleveleket a hallgatók. A cél, hogy felkészült ügyintézők legyenek a néhány hónap múlva megnyitó kormányablakokban.
- A kormányablakok megnyitása egy csúsztatott időben történik, arra számítunk, hogy egy részüket 2013 decemberében, egy másik részüket pedig 2014 elején nyithatjuk meg – magyarázza Vasas Lászlóné, a Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal főigazgatója.
Kormányablak ügyintéző oklevelet csütörtökön 118-an kaptak.
Dehir - Folyamatosan képzik a kormányablakokban dolgozókat
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)