A tudatos marketingről lesz szó a következő Science Caféban
Szerző: Dehir.hu | info@dehir.hu Közzétéve: 2019.10.08. 18:10 | Frissítve: 2019.10.08. 18:10
A Science Café szeptembertől újra várja kéthetente a tudomány iránt fogékony közönséget. A tanév első előadása „Marketing és innováció - Hogyan járul hozzá a sikeres fejlesztésekhez a marketing az egészség-gazdaságban?” címmel kalauzolja el az érdeklődőket.
„Mi a különbség a piacon is sikeres és a sikertelen termékfejlesztési projektek között?” – tette fel a kérdést az előadó, Polereczki Zsolt. A Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Intézet, Marketing Tanszék docense előadásáról előzetesen elárulta, hogy a marketing szó hallatán legtöbben arra gondolnak, hogy valami olyan dolog, amivel úgy győznek meg valakit egy termék megvásárlásáról, hogy azt valójában nem is állt szándékában megvásárolni – olvasható az unideb.hu-n.
Ezt a tévhitet szeretné eloszlatni a Science Café soron következő rendezvénye, amely arra is választ ad, hogyan kapcsolódik a marketing a sikeres termék, vagy szolgáltatás fejlesztéséhez? Az előadás keretében sikeres és kevésbé sikeres egészségipari példákon keresztül kaphatunk választ ezekre a kérdésekre.
Az előadás október 9-én, szerdán 17 órakor kezdődik a Fórumban lévő Libri Könyvesboltban.
Az előadás-sorozat az indulása óta eltelt hét év alatt csaknem 100 előadás keretében népszerűsítette közérthető, olykor játékos formában az intézmény falain kívül a Debreceni Egyetem legújabb, legfrissebb és legérdekesebb tudományos eredményeit.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)