Csúcsmobil helyett bosszúság
Szerző: Dehir.hu | info@dehir.hu Közzétéve: 2010.09.02. 10:49 | Frissítve: 2010.09.02. 10:49
Ne akarj csúcs mobilkészüléket nyerni! Ne regisztrálj a neten semmilyen nyereményjátékra! – ezt tanácsolja pórul ját olvasónk, akinek telefonegyenlegét több ezer forinttal csapolták meg.
Szörfölsz a neten, egyszercsak felvillan egy ablak és könnyű nyereménnyel kecsegtet – írja portálunknak küldött levelében olvasónk. Kinek ne érne meg egy emeltdíjas sms-t például egy százezres mobiltelefon?! Elmondom, senkinek sem éri meg! Mert ami utána következik, sok pénzveszteség, ideg és felderítőmunka. De ez csak később derül ki! Így regisztrálsz az IGEN szócskával, és elindul egy szinte megállíthatatlan és kontrolálhatatlan folyamat. Először is kizárt, hogy megnyered a telefont. Van viszont egy osztrák Dimoco Kft., aki anélkül, hogy tudnánk róla, megcsapolja az egyenlegünket. A regisztráció után kapsz néhány sms-t, amiért neked kell fizetni! 500 forint tűnik el egy feltöltőkártyáról minden üzenet után.
Ekkor persze még nem tudod, miért apad le a számlád pár hét helyett pár nap alatt, és nyilvánvaló, hogy a szolgáltatón kéred számon a problémát. A rendszerből kiderül, hogy osztrák barátaink több tucat üzenetet küldtek és számláztak ki 500 forintos áron, ezért tűnik hát el egy feltöltés után hirtelen a teljes összeg a kártyáról. Pedig te csak egy nyereményjátékra regisztráltál, és a telefonod szerint csak 1-2 sms-t kaptál azóta. Felhívod a cég oldalán feltüntetett egyetlen magyar ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol csak annyit tudsz tenni, hogy lemondod a szolgáltatást, mivel a vonal végén egy, a Dimoco által megbízott másik cég emberei ülnek, akik semmilyen más hatáskörrel nem rendelkeznek. Tehát nem tudod számon kérni a cégen a több ezer forintos levonást, amiért ráadásul a szolgáltatást, vagyis a mintegy 30 sms-t sem kaptad meg. A könnyű nyeremény helyett csak ez a kálvária jut a szerencsétlennek, aki ugyanúgy tehetetlen, mint ahogy az Fortuna is.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)