Ismét működik a MÁV internetes és automatás jegyvásárlási rendszere
Szerző: MTI | info@dehir.hu Közzétéve: 2019.09.10. 12:09 | Frissítve: 2019.09.10. 12:09
Kedd reggel óta az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt nem működött. A vasúttársaság nem bírságolja meg azokat az utasokat, akik a műszaki hiba miatt nem tudtak érvényes jeggyel utazni.
Közleményük szerint a rendszerleállás miatt átmenetileg sem a jegykiadó automatákból, sem az internetes jegyvásárlási rendszerből nem lehetett menetjegyet váltani. A korábban megvásárolt jegyeket pedig nem lehetett átvenni az automatákból.
Közölték: amennyiben az utasok az automatás, illetve az internetes jegyváltás meghibásodása miatt nem tudták átvenni menetjegyüket, az utazásuk megkezdésétől számított 15 napon belül, utólag igazolhatják az érvényes menetjegy meglétét.
Ehhez a vonaton a jegyvizsgálók által kiállított jegyzőkönyv, úgynevezett utasleadási lap sorszámát és a vásárlási azonosító adataikat (felhasználói név, jegyvásárlás időpontja) kell elküldeni az ügyfélszolgálat elérhetőségeinek egyikére.
Az utasok a menetjegyüket a jegypénztárakban, valamint a MÁV mobilalkalmazás segítségével vásárolhatták meg. Az alkalmazással váltott jegyet okostelefonon is be lehet mutatni a vonatokon a jegyvizsgálóknak. A hiba helyreállításáig az utasok a vonatokon is pótdíjmentesen vehették meg a menetjegyüket - írta a MÁV.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)