Befejeződött a kormányzati telefonos ügyfélszolgálati rendszer fejlesztése
Szerző: MTI | info@dehir.hu Közzétéve: 2014.09.25. 13:15 | Frissítve: 2014.09.25. 13:15
Budapest - A 1818-as ingyenesen hívható telefonszámon az állampolgárok a hét minden napján, nullától 24 óráig tehetik fel a közigazgatást érintő kérdéseiket a szakembereknek.
Ezt Vetési Iván, a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának (KEK KH) elnöke jelentette be a csütörtöki, budapesti projektzáró eseményen. Vetési Iván azt mondta: a 911 millió forintos összegű uniós és hazai forrású program célja az volt, hogy az állampolgároknak tájékoztatásért ne kelljen megjelenniük az ügyfélszolgálatokon, és ezzel időt, fáradságot és költséget takarítsanak meg.
A IX. kerületi, Vaskapu utcában egy időben általában hatvan-hetven, de csúcsidőben akár százharminc munkatárs fogadja a telefonos hívásokat vagy válaszol az elektronikus levelekben, sms-ben, chaten vagy internetes fórumon feltett kérdésekre.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)