Tájékoztató, felvilágosító füzetekkel segíti ügyfeleit a Tiszamenti Regionális Vízművek
Szerző: Dehir.hu | info@dehir.hu Közzétéve: 2019.10.17. 13:25 | Frissítve: 2019.10.17. 13:26
A „Panasza van? Segítünk!” című kiadványt a fogyasztók védelme érdekében a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal adta ki. A füzetek lakosokhoz való eljuttatásában a vízművek is szerepet vállalt.
Tapasztalatok szerint a tájékoztatásra nagy szükség van, a fogyasztók többsége ugyanis sok esetben nem, vagy hiányosan ismeri a saját, valamint a szolgáltatók jogait, kötelezettségeit. A felvilágosító füzetekkel ezen a helyzeten szeretne javítani közösen a hivatal és a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.
A kiadványokban egyebek között szó esik a szabálytalan vízvételezésről és a kötbérek kiszabásáról, de olvashatnak a változások bejelentésének fontosságáról, annak módjáról és elmaradásának következményeiről is.
Az ingyenes füzeteket a vízművek ügyfélszolgálati irodáiban lehet megtekinteni.
HOZZÁSZÓLÁSOK (0)